ІСТОРІЯ ПІДПРИЄМСТВА

Історія підприємства починається з березня 2001 року з невеликого цеху з виробництва ковбасних виробів в смт. Брусилів. 

В 2005 році було придбано приміщення м’ясопереробного підприємства. Спочатку асортимент продукції складався переважно з вареної групи ковбас та ковбаси “Краківської”, “Московської”, “Одеської”. Поступово виробництво почало розширюватися, розпочалась реконструкція підприємства, модернізація  і як наслідок,  було здійснено розширення асортименту і груп продукції.

У 2009 році було отримано відзнаку за визначні здобутки на користь рідного краю – “Щорічна Поліська Відзнака СРІБНА ВЕЖА”

У 2015 році Державною службою інтелектуальної власності України було офіційно зареєстровано Знак для товарів і послуг «Брусилівські ковбаси».

У 2017 році  зареєстровано Товариство з обмеженою відповідальністю «Брусилівські ковбаси». З цього моменту розпочалося виробництво нової продукції під ТМ “Брусилівські ковбаси”. Відразу новостворене підприємство запровадило та сертифікувало систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ISO 22000. Щороку цей  сертифікат підтверджують зовнішні аудити. 

Підприємство весь час рухається вперед: розширюються виробничі потужності, удосконалюються технології та процеси виготовлення ковбасних та м’ясних виробів. 

Щоб забезпечити споживача дійсно якісною та безпечною продукцією, було започатковано продаж продукції у фірмових магазинах (партнерах) по різним регіонам України.

На сьогоднішній день асортимент продукції під ТМ “Брусилівські ковбаси” налічує  понад 200 найменувань. 

Основна сировина для виробництва продукції надходить з власного фермерського господарства, що дає можливість на 100% бути впевненим у її якості.
Колектив підприємства складається із висококваліфікованих спеціалістів, які об’єднані спільністю інтересів та досягненням встановлених цілям  і меті.

ТОВ “Брусилівські ковбаси” постійно вдосконалює свій продукт, технології виробництва, структуру управління, дистрибуцію та рекламу бренда. Систематично розробляються нові види  продукції, розширюється асортимент при цьому якість продукції залишається на високому рівні.